CE-AM CONSTATAT NOI, ca trăitori în România, e că de jur împrejurul nostru se întâmplă zeci, sute de lucruri formidabile – și că arareori aflăm despre ele de la știri.
Vorbim despre lucrurile pe care le fac, de obicei, ONG-urile – cu fondurile lor limitate, cu echipele lor micuțe, de jack-of-all-trades, a căror energie e investită aproape integral în schimbarea în sine a status-quo-ului.
DE CE NU AFLĂM despre schimbările de substanță, uneori revoluționare, inițiate de ONG-uri? Pentru că arareori acestea au resurse, know-how ori strategii adecvate de a vorbi lumii despre proiectele lor. Iar asta le scade sever, în final, șansele de a aduna noi resurse – financiare sau altfel – și de a continua schimbările declanșate.
SOLUȚIA NOASTRĂ ARE UN NUME: “Policlinica de Marketing pentru ONG-uri”.
I-am spus “poli-clinică” pentru că am înțeles, lucrând în ultimii ani cu o mulțime de ONG-uri, că nevoile de comunicare & marketing diferă de la o organizație la alta.
DE ACEEA AM CONSTRUIT, la Fundația Friends for Friends, o rețea de 20+ practicieni în comunicare – de la social media la PR, de la strategie de marketing la storytelling, de la grafică la video ori advertising – care pot ajuta organizațiile să-și facă cunoscute proiectele în două feluri: fie prin training-uri/sesiuni de mentorat, în care transferăm cunoștințe și bune practici echipelor din ONG-uri, fie prin servicii propriu-zise, croite după nevoile lor particulare.
CREDEM CĂ ORICINE POATE DEVENI, cu puțin ajutor, un bun comunicator.
Avem soluții pentru aproape toate nevoile – iar dacă nu avem, suntem gata să le creăm împreună.
Policlinica de Marketing este un proiect creat și dezvoltat în bucătăria creativă a Fundației Friends For Friends în parteneriat cu Romanian-American Foundation.
SUNTEM, ÎNAINTE DE TOATE, UN LOC DE ÎNTÂLNIRE între practicieni cu experiență în marketing & comunicare și acei oameni din ONG-uri care vor să învețe cum să fie mai eficienți în relația cu stakeholderii, să explice mai convingător miza programelor pe care le pun cap la cap, să-și facă mai vizibile reușitele.
CE NE DORIM, ÎN FINAL, e ca ONG-urile să descopere cât de vital e elementul “comunicare” în economia unui program – și, mai apoi, să învețe să folosească instrumente testate și tehnici simple, fie că e vorba de un mic plan de comunicare în social media, de-o strategie pe termen lung ori de redactarea unui comunicat bun de presă.
CREDEM CĂ ASTFEL, comunicându-și mai bine intențiile, proiectele și rezultatele, ONG-urile pot crește impactul a ceea ce fac. Iar pentru asta am gândit un program modular, structurat pe următoarele linii:
Informaţii Cookie
Pentru a vă ajuta să navigați cât mai bine, acest website folosește fișiere de tip cookie absolut necesare, iar cu acordul dvs. dorim să folosim și alte fisiere de tip cookie de analiză și produse oferite de Google Inc. Mai multe informații aici despre cum puteți seta fișierele și produsele active și despre cum le utilizăm.
Poţi seta ce cookie doreşti să fie activ de la Setări de confidențialitate.
Citește mai mult